Ati avut vreodata sentimentul ala...

...ca esti nedreptatit pe nedrept? :-)
Ei bine, eu il am fix acum...
Tot ceea ce am de facut e sa ma lamuresc de ce dracu' am fost tocmai eu nedreptatit pe nedrept si nu altul. Dupa ce vad de ce am fost nedreptatit pe nedrept, am sa indrept nedreptatea nedreapta...
Dar mai intai sa vad de ce am fost nedreptatit pe nedrept... Pentru ca, asa cum v-ati dat deja seama, in afara de faptul ca ma simt nedreptatit pe nedrept, am si un sentiment secundar ca nedreptatea care mi s-a facut este tare nedreapta, tocmai pentru ca cel care a fost nedreptatit pe nedrept am fost eu si nu altul!
In rest, toate bune si frumoase si la vara cald. Acum vine toamna (si astronomic)...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)