Cutremura-te-ai cu mine, patule...

Dormeam dus...in vis, aud o melodie familiara - Derick, "I'm money". Visez ceva in legatura cu melodia da' nu ma clintesc. Se termina si secventa din vis in care îmi canta Derick si atunci imi dau seama ca de fapt ma suna prietena. Sa raspund, s-o fi întâmplat ceva...
Eu: "Da..."
Ea: "Ai simtit? A fost cutremur!"
Fusese?
Eu: "Da?"
Ea: "Da! Nu ai simtit? Eu am simtit cum imi fuge patul de sub mine si parca nu se mai termina!'".
Nu simtisem...abia adormisem pe la 1.30. Practic, daca nu ma trezea ea, făceam nani pana dimineata. Cum sa mă fi trezit fara sa stiu ca fusese cutremur???
Dimineata am avut un gând pe care l-am dedicat tuturor prietenelor din lume: daca vedeti ca e un cutremur, nu va mai osteniti sa va sunati prietenul - in mod cert doarme! Daca e cutremurul cel mare (pe care îl veti recunoaste fără îndoială) nu va mai obositi sa sunati - oricum vor cădea toate liniile de telefonie si poate chiar si blocurile...


Legana-te-ai usor cu mine, patule, sa te legeni!

Comentarii

  1. Eu m-am trezit. Dar nici n-am dat şi nici n-am primit vreun telefon. Cum lipsa de veşti înseamnă veşti bune, am adormit la loc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am putut să mai adorm din cauza lui. Din nefericire, nu m-a sunat nimeni. N-am prietenă.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)