Ce viseaza barbatii si femeile dupa ce au vizionat INTERSTELAR

Aseara am vazut INTERSTELAR, filmul acela din 2014, in care un tata isi lasa copiii acasa pentru a calatori prin Univers; nu degeaba ci pentru a salva omenirea de la disparitie. La intoarcerea acasa isi gaseste fata pe moarte, el avand aproape aceeasi varsta ca la plecare insa timpul pe Pamant curgand la fel - vezi tu, cum sta treaba, el calatorise deja pe langa niste gauri negre si ajunsese pe niste planete a caror gravitatie modificase trecerea timpului. Pamantenii intre timp se saturasera sa il tot astepte.
Complicat...
Toata noaptea am visat cum calatoream prin Univers sa salvez omenirea si cum treceam prin gauri negre si infruntam pericole.
Dimineata, cand m-am trezit, am sesizat ca prietena mea este foarte suparata. Nu a vrut initial sa imi spuna ce are. Intr-un final mi-a spus ca visase urat. I-am spus ca si eu visasem urat, cum infruntasem primejdii prin spatiu si cum plecam de acasa si cand ma intorceam imbatranisera toti.
Mi-a spus si ea ca visase cum o inselam cu una de o cunoscusem pe Facebook...
Consternat am intrebat-o: Esti nebunica? Ce ai? Nu ai vazut cum arata?
Mi-a raspuns: Asa imi spuneai si in vis...!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)