Cum m-am imbracat "Black Tie" cu un singur click


Saptamana trecuta trebuia sa mergem la un eveniment, iar cand spun eveniment spun EVENIMENT, cel putin in acceptiunea prietenei mele – se marita cea mai buna prietena a ei (una siliconata, dar nu asta era motivul care o facea sa fie cea mai buna). Cunoscuse un tip mai pretentios (a se citi „cu bani”) si acum faceau nunta. Tipul, pentru ca nu avea incredere in gusturile viitoarei lui sotii in materie de rochii de nunta, a cutreierat singur magazinele, luand la pas Calea Victoriei, Bulevardul Unirii, Lipscaniul, ca la final sa se lase pagubas si sa-i spuna tipei sa isi caute singura ca ii da el bani oricum. Judecati si voi...
Totusi, snobismul tipului nastea o problema, cel putin pentru mine si prietena mea – nu puteam merge la eveniment imbracati oricum – in niciun caz in stilul meu casual. Drept sa spun, daca nu era vorba de prietena ei cea mai buna (cu silicoane, v-am spus?), nu mi-as fi pus pe mine nici macar un sacou, dar asa...cauta, prietene, pe net magazine cu "toale" pentru ocazii.

-        - Auzi? Cum caut pe Google? „Costum barbati”?
-        - Cauta „costum barbati” si dupa aia „rochii de ocazie”! Mereu uiti ca trebuie sa ma imbrac si eu...

Nu, nu uitasem. La fel cum nu uitasem nici cand cu botezul ala al unei alte prietene bune. Si nici la logodna celeilalte prietene, cea care a tinut sa se remarce purtand niste pantofi stiletto rosii ca sa iasa in evidenta. Nu uitasem, doar ca nu intelegeam de ce de data asta nu puteam sa ma imbrac simplu, cu o pereche de jeans si cu o haina eleganta, la fel ca la celelalte evenimente...

-        - Pentru ca Adrian e un snob si va spune ca nu stim sa ne imbracam la o nunta!
-        - Poftim?

Se pare ca gandisem cu voce tare...  Adrian asta imi statea pe creier. Pentru ca din cauza lui trebuia acum sa o luam la pas prin oras, sa cutreieram magazine... Iar urma sa probeze prietena mea zeci de rochii de seara si rochii elegante, pozandu-se cu toate in cabina de proba si nedecizandu-se decat noaptea dupa ce se inchideau magazinele si atunci trebuia sa o luam dimineata din nou la pas cand i-ar fi venit, inevitabil, alte idei vestimentare.
Nu era vreo solutie care sa ma scuteasca de tot efortul asta? Si greu de tot cu locurile de parcare pe Victoriei sau pe Lipscani...nu mai zic ce greu ii era cardului de salariu sa tot trag de el...saracul (la propriu!!!)...
Pana la card am inceput sa trag de timp, cu degetele deasupra tastelor laptopului si cu ochii la televizor. Pe MTV, niste fete frumoase in pantofi cu toc imi spuneau intr-o reclama ca pot sa comand produse de imbracaminte de pe net si livrarea era gratuita indiferent de valoare... Ei, pe naiba...o sa comand doua sosete! O fi si la alea livrarea gratuita? Ia ziceti, ma, voi astia de la...
...Answear.com... Answear.com? Ce naiba era asta? Da’ parca se scria altfel...answer...
Google-esc corespunzator (answear – inspirat nume, au folosit cunoscutul „answer” si au pus un „wear” la final – mereu mi-au placut numele catchy!) si dau de polonezele care defilau la tv. Enorm de multe produse – de la rochii scurte la rochii elegante, de la pantofi barbati la pantofi eleganti pentru femei, stilettos si pantofi de lac sau chiar pantofi sport.
Desi nu cumpar de pe net (nimic!), daca reuseam sa imi conving prietena sa cumparam de aici, economiseam si timp si benzina si evitam si certurile generate de monotonia de a merge la cumparaturi 4-5 ore...
Bun, zic. Evenimentul asta la care mergem noi inseamna o rochie de seara si pantofi cu toc pentru prietena si ceva elegant pentru mine – exclus tinuta casual sau former casual. Dar ce inseamna elegant si non-casual pentru mine?
Or avea costume pentru barbati? Answear - costume barbati...aveau!
Ma amuz la gandul ca as putea sa ii dau snobului peste nas si sa vin imbracat elegant si fara sa imi golesc cardul de salariu pentru nunta lui.  Costum Mango Man – bun, Mango, I love it!
Bag costumul in cos, caut repede pe site si niste pantofi eleganti...ce tare ar fi sa le gasesc pe toate aici! Gasesc sectiunea de pantofi de pe Answear – perfect! Pun repede in cos o pereche de Gino Rossi, marimea 43 – sunt „aranjat”. Daca tot vrea snobul black-tie, ii arat cum pot sa ma imbrac black-tie si fara sa imi golesc cardul!
Repede, sa o aranjez si pe „pustoaica” (e mai tanara sau sunt eu mai in varsta, nu stiu cum sa ma exprim) – „ answear - rochii elegante” si dau peste o rochie strappy scoop – i-o placea? Mie da...si in special pretul – cum naiba, doar costa 149 de lei! O bag in cos si apoi caut rapid pantofi cu toc – bingo! Gasesc o pereche de pantofi eleganti Gino Rossi, de culoare neagra. Perfect! Rapid in cos...

-        - Auzi? Ai mai gasit adresa magazinelor alea? Suntem si noi gata azi? 

Eram gata, dar nu cum credea ea...

-        - Ia vino sa-ti arat ceva...

A venit... Nu era rau ce alesesem, ba chiar ii placeau produsele...a ajustat un pic marimile (de ce aveam impresia ca are cupele mai mari???), doar ca...

-        - Tu ai incredere sa cumperi de pe net?

Nu aveam, dar gandul de a bate la pas tot Bucurestiul (se si incaltase special cu tenisii aia „magici” care o ajuta sa mearga 15 kilometri pe jos, fara sa o doara picioarele, daca e vorba de cumparaturi) ma facuse sa ma arunc cu capul inainte.
Finalizare comanda...click!

In aceeasi zi au sosit produsele. Nici pana azi nu i-am spus snobului si siliconatei ca ne imbracasem atat de elegant cumparand totul intr-o dupa amiaza, de pe answear.com. Il mai las un pic sa creada ca am colindat Calea Victoriei, pe la magazinele alea simandicoase, si apoi ii spun. Nu de alta, da’ nu vreau sa stie ca poti arata extraordinar cumparand si...de pe net

Nota: Acest text a fost publicat pentru competitia organizata de super-blog.eu (Superblog 2016), proba sponsorizata de Answear.com. Romanian Blogging va recomanda sa verificati inainte de orice sesiune de shopping online limita cardului dvs, de credit. :-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)