Un week-end intr-un boutique hotel de patru stele lux - Domenii Plaza (Residence Hotels)





Lucrez in Anglia de ceva vreme ca si content writer la o agentie de publicitate din Londra si luna trecuta am fost trimis in Bucuresti pentru a vorbi la o conferinta regionala despre noutatile in domeniu pentru cei interesati sa devina experti SEO sau content writeri la una din firmele din “Regat”.  Evenimentul se tinea la un hotel cochet de care, sincer, nu auzisem pana atunci - Hotel Domenii Plaza din cadrul lantului RESIDENCE HOTELS, primul lant de boutique hoteluri din Romania.
Am aterizat impreuna cu prietena mea intr-o vineri seara, intrucat sambata urma sa aiba loc conferinta. Ne planificasem sa iesim in oras vineri seara, iar sambata, dupa eveniment, sa ne facem timp pentru a revedea Bucurestiul – nu il mai vizitasem de vreo 5 ani. E interesant sa vezi cum se schimba in decursul unei anumite perioade mai lungi de timp orasul in care odata ai studiat, nu?
 Am avut transferul de la aeroport asigurat de hotel asa ca nu am fost nevoiti sa trecem prin nervii cu “rechinii” care te “jefuiau” de 200 de lei pentru o cursa pana in centru. Am ajuns in receptie si...

-        Buna ziua, bine ati venit la Hotel Domenii Plaza!


Glasul receptionerei mi-a atras atentia ca nu venisem in Bucuresti pentru a cadea in admiratie pentru frumusetea renascentista a mobilierului din receptia hotelului



si nici pentru detaliile de basm ale unei calimare din argint in care se odihnea o pana, asteptand parca turistii sa scrie in cartea de oaspeti a unui castel si nu a unui hotel...




-        Buna ziua! Avem o rezervare, doua persoane, pe numele de Catalin Adam; suntem aici pentru conferinta “Best SEO Practices”…
-        Domnul Catalin Adam…desigur… Bine ati venit la noi! Aveti camera 202, cu vedere spre bulevard. Hotelul are un centru SPA iar dumneavoastra, ca participanti la conferinta, aveti serviciile SPA de sauna si jacuzzi incluse. Hotelul are un restaurant cu specific mediteranean si cea mai romantica terasa din Bucuresti unde va invitam sa luati cina in aceasta seara. Daca mai aveti nevoie de orice alta informatie sau va putem fi de folos cu altceva, va rugam sa sunati la receptie. Sa aveti o sedere placuta!

Un angajat al hotelului ne-a ajutat sa ducem bagajul in camera si atunci am realizat in sfarsit…

…ce inseamna un boutique hotel


Stiam ce inseamna ca si denumire si servicii, dar niciodata nu simtisem eu insumi. Ma aflam intr-o camera care, desi o vedeam pentru prima data in viata, din prima clipa mi-a conferit un sentiment de familiaritate si incredere. Daca vreti, e diferenta dintre “house” si “home” cum ar spune londonezii – camera aceasta de hotel ne facea pe deplin sa ne simtim ca acasa!



In afara de faptul ca era o camera foarte luminoasa si curata, totul, de la mobila si pana la elementele decorative (intre care am remarcat imediat un telescop si o macheta a Globului Pamantesc), denota mult bun gust si eleganta. Primul lucru pe care l-a facut prietena mea a fost sa admire statueta de bronz masiv amplasata pe masa de lemn, insa eu, mai practic, am fost curios sa “probez” telescopul care s-a dovedit a fi perfect functional si nu numai o piesa de décor chic.
Sa fi fost oare influenta machetei Globului Pamantesc sau a telescopului? In orice caz, am decis sa renuntam la a mai iesi in oras in acea seara si sa luam cina pe terasa hotelului, despre care ne vorbise fata de la receptie.

 Cea mai romantica terasa din Bucuresti – Terasa Astrodom





Atmosfera de “acasa” din camera se continua si pe terasa, unde, in plus, respirai romantism la orice masa la care te-ai fi asezat sa te delectezi cu preparatele mediteraneene sau sa savurezi un cocktail in timp ce admirai Bucurestiul de la inaltime. Mai mult, traficul redus de pe strada unde era situat hotelul facea ca forfota specifica a orasului sa se reduca si mai mult.
Am petrecut o seara minunata alaturi de prietena mea – ea a optat pentru o “simfonie de creveti” iar eu pentru un “cotlet de berbecut cu sos raita”, ambele recomandarea chef-ului.
Ne-am intors in camera unde am comandat de la room service o sticla de sampanie pentru a sarbatori impreuna intoarcerea in orasul unde ne cunoscusem cand eram studenti. 



Am ras un pic pe seama faptului ca majoritatea celor care petrec mai mult timp in strainatate “capata” un accent cosmopolit, insa noi ne pastrasem frumosul grai romanesc peste ani.

Conferinta - un succes!


Sambata, dupa ce am coborat la micul dejun, am mers impreuna cu prietena mea la conferinta – eu in calitate de speaker al evenimentului iar ea in calitate de participant. In astfel de cazuri ma ajuta foarte mult, in special pentru ca imi ofera un feedback real asupra modului in care tin astfel de prezentari sau discursuri publice – uneori ceea ce mie mi se pare exceptional, ei i se pare departe de astfel de epitete, dar asta e alta poveste…
De data aceasta insa am fost amandoi de acord – conferinta a fost un succes, iar prezentarea mea a fost una care a nascut interes intre participanti, ca niciodata pana atunci.
Nu am fost doar eu, a fost si sala de conferinte! Aceasta a fost explicatia prietenei mele si avea probabil dreptate…



In primul rand, locatia evenimentului era una spatioasa, aerisita si (foarte important!) luminata atat artificial cat si natural. In acelasi timp, m-a ajutat extrem de mult faptul ca atmosfera de hotel boutique se pastra si aici – sala era luminata atat de spoturi moderne, frumos ascunse in grinzile de lemn ce sustineau tavanul incaperii, dar si de candelabre de forme care iti aminteau de senzatia de “acasa” pe care am avut-o in camera. Oglinzile din sala de conferinte aveau aceleasi rame ca cele din camera, un décor care m-a determinat sa ma simt mai confortabil si sa vorbesc, asa cum mi-a spus prietena mea, fara emotii vizibile si mult mai dezinvolt. Pentru prima data intr-o astfel de prezentare am fost natural, mi-a spus ea, si trebuie sa recunosc aici meritul conceptului ales de catre Residence Hotels pentru aceasta locatie de evenimente corporate – nimic pompos, nici urma de decorul institutional cu care ma “obisnuisem” la alte evenimente!

Relaxare in jacuzzi


Dupa ce conferinta s-a incheiat in aplauzele de rigoare, am urcat in camera cu prietena mea, cu gandul sa iesim in oras sa vizitam un pic locurile unde ne cunoscusem cu ani in urma, asa cum ne planificasem. Ajunsi in camera, ea si-a adus aminte de faptul ca participantii la conferinta aveau servicii SPA incluse, asa ca m-a rugat sa profitam si de aceasta facilitate a hotelului si sa ne relaxam in jacuzzi. Am ajuns in zona de SPA si…



…un jacuzzi extrem de romantic ne astepta intr-un décor ce amintea de baile romane – la aceasta impresie a contribuit si mozaicul ce acoperea peretii si podeaua dar si masca de la robinet, ce imita o statuie din Roma antica. Dupa o ora petrecuta aici, in apa decorata cu petale de trandafiri rosii si delectandu-ne cu sampania oferita din partea casei, ne-am decis cu greu ca trebuie sa iesim din apa pentru a urca in camera noastra. 


Se facuse tarziu si deja eram prea relaxati pentru a ne mai putea urni din loc si a lua Bucurestiul la pas.
Am decis sa comandam in camera cina si sa ne delectam cu un pahar de vin rosu pe langa preparatele aburinde.



Am adormit ca niste bebelusi in paturile cu asternuturi moi, curate si mirosind a balsam. A doua zi aveam avionul la prima ora a diminetii, asa ca…transfer privat la aeroport si via Londra!

Acum incercam sa ne facem timp intr-un week-end pentru un City Break la…Bucuresti. Desigur, vom sta la acelasi Hotel Domenii Plaza sau la oricare altul din lantul Residence Hotels dar de data aceasta cu siguranta ne vom face timp pentru a vizita si orasul…sa speram!



 Acest articol a fost scris pentru proba Residence Hotels a competitiei Super Blog 2016. Romanian Blogging va recomanda cu caldura locatiile de tip boutique hotel de patru stele din Bucuresti.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)