Meditații online la matematică? Da, la Centrul Unirea!

 Îmi amintesc cu drag de perioada liceului! Am petrecut momente frumoase alături de colegii mei, iar relația cu profesorii era una incredibilă! Sunt de părere că, atunci când profesorul nu se dedică meseriei sale și nu are acea pasiune în a-i învăța pe elevii săi tainele materiei sale, atunci nici copilul nu va acorda atenția necesară pentru a înțelege pe deplin lecțiile. De aceea, am fost norocoasă din acest punct de vedere. Clasa a 12-a a fost una plină de distracție, întrucât liceul la care am învățat a organizat Balul Absolvenților, care a avut loc într-o locație exclusivă din Bulgaria. Totul a fost conform așteptărilor noastre! Însă, ultimul an de liceu a însemnat și o perioadă mai tensionată, și anume BAC-ul. Am fost la secțiunea de matematică-informatică, ceea ce a însemnat că am dat și bacul la matematică. Mi-ar fi plăcut ca în timpul perioadei mele de liceu să fi auzit de Centrul Unirea, întrucât meditațiile la matematică erau unele stresante, iar profesorul care mă medita nu avea acea dedicare și pasiune în a-mi explica lucurile pe care nu le înțelegeam.


Cum arătau meditațiile la matematică în format fizic în vederea pregătirii pentru Bacalaureat?

Orașul meu natal este Tecuci, care se află în județul Galați. Acolo mi-am petrecut copilăria frumoasă, presărată de amintiri de neuitat. Am fost elevă a Colegiului Național Spiru Haret pe perioada liceului. Am fost nevoită să fac pregătire pentru bac la matematică, întrucât aveam anumite lipsuri, pe care nu le puteam umple de una singură. De aceea, am apelat la o cunoștință, destul de în vârstă, pentru a mă ajuta în acest sens. Însă, partea dificilă era faptul că locuiam la periferia orașului și eram nevoită să merg o oră pe jos pentru a ajunge la domiciliul profesoarei, întrucât orele se desfășurau, bineînțeles, fizic. Era o adevărată provocare să ajung la timp la doamna meditatoare, însă am continuat, întrucât nu aveam altă alternativă.

Meditații online la Centrul Unirea? Sună incredibil!


Sursa video: Centrul Unirea, Youtube

Pe vremea mea, nu cunoșteam termenul de meditații la matematică online, însă, cu siguranță aș fi adoptat acest concept care m-ar fi scutit de multe drumuri, și mult timp timp pierdut, prețios în acea perioadă stresantă. Recunosc, aveam emoții pentru examenul de Bacalaureat la matematică, întrucât nu stăpâneam foarte bine toate noțiunile teoretice. Frica de a nu greși și de a lua o notă mică și dezinteresul prezentat de doamna meditoare (fiind o doamnă în vârstă și nu prea răbdătoare), au contribuit la lipsa mea de concentrare pentru această materie. Dacă ar fi existat pe atunci Centrul Unirea, atunci lucrurile ar fi stat cu totul și cu totul diferit. Meditațiile la matematică pentru bacalaureat ar fi fost mult mai interactive, dacă eram norocoasă să am un profcool din cadrul Centrului Unirea. Matematica ar fi fost mult mai distractivă, iar dificultățile întâmpinate ar fi fost de domeniul istoriei! Un profesor dedicat care te ajută te împrietenești cu materia este un beneficiu pentru orice elev, care are dificultăți la școală.

Acum elevii au posibilitatea de a face meditații online, iar acest lucru nu poate decât să mă bucure!

De ce să alegi Centrul Unirea?

Am descoperit Centrul de meditații Unirea prin intermediul unei prietene ce căuta un profesoar care să o ajute pe fata ei cu meditațiile la matematică. Nepoata mea, în vârstă de 17 ani, era în aceeași situație, așa că am intrat imediat pe internet, pentru a afla mai multe despre Centrul Unirea. M-a atras instant dinamica site-ului, iar faptul că oferă meditații în vederea pregătirii pentru bacalaureat la toate materiile (matematică, limba și literatura română, informatică, fizică, chimie, biologie, istorie, geografie), a fost factorul decisiv pentru a alege acest centru pentru nepoata mea.

Beneficiul principal a meditațiilor online este faptul că nu trebuie să te afli fizic în aceeași încăpere cu profesorul. Meditațiile se pot desfășura din orice colț al țării, atâta timp cât elevul are o conexiune stabilă la internet. Gata cu timpul pierdut! Acum este mult mai simplu să te pregătești pentru bac cu Centrul Unirea! De asemenea, ai posibilitatea să faci meditații în grup sau individual, în funcție de preferințele tale. Mai mult decât atât, meditațiile la matematică la Centrul Unirea, predate de domnul profesor de matematică Cristian Demian, includ:

-       -  Pachete cu durata de 1 luna, 3 luni sau 6 luni

-      -   Materiale în format electronic

-      -   Posibilitatea înregistrării ședinței

-        - Raport din partea profesorului după fiecare ședință

-     -    10% reducere dacă faci o recomandare prietenilor tăi

Înainte de a se forma grupele de meditații, elevii vor susține un test initial gratuit, pentru a li se testa nivelul de cunoștințe. Am ales Centrul de meditații Unirea pentru că îmi inspiră încredere. Am avut posibilitatea să asist la o meditație la matematică și am observat răbdarea și dedicarea profesorilor, două calități esențiale pentru un cadru didactic. Mai mult decât atât, există grupuri de suport gratuity pe Facebook pentru elevii care se pregătesc pentru evaluarea natională sau bacalaureat. Mi-aș fi dorit să fi avut privilegiul de a mă pregăti cu cei de la Centrul Unirea, prin intermediul meditațiilor online, însă vreau să ofer această șansă copiilor mei și tuturor celor care au nevoie de pregătire pentru examenul de bacalaureat, și nu numai. Vă invit cu drag să aflați mai multe despre acest incredibil Centru de meditații!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)