O alimentație sănătoasă cu produsele ORGRAN

 Multe persoane se încadrează în categoria de stil de viață nesănătos. Suntem mereu pe fugă, nu avem un program de masă regulat și consumăm produse modificate genetic, fără a realiza efectele negative asupra organismului. O alimentație echilibrată, cu produse de origine naturală este esențială pentru un stil de viață sănătos. Până acum doi ani de zile aveam un stil de viață haotic și nu aveam grijă la ce mâncam. Dar produsele ORGRAN m-au ajutat să renunț la alimentele nocive ce îmi afectau buna funcționare a funcțiilor organismului, întrucât produsele lor vegane sunt  lipsite de gluten, grâu, ouă, lactate, drojdie, nuci și soia. Astfel, am ales să adopt un stil de viață vegan, mai ales că aveam unele alergii alimentare.



Cum am adoptat un stil de viață vegan cu produsele ORGRAN

Acum doi ani de zile am decis să devin vegană. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că am renunțat la ouă, produse lactate sau orice alte produse derivate de la animale, întrucât aceste produse nu aveau efecte benefice asupra organismului meu. Nu eram o persoană care mânca prea multă carne, așa că tranziția a fost una destul de ușoară. De produsele incredibile de la ORGRAN am aflat de la prietena mea, Andreea, care adoptase înaintea mea acest stil de viață sănătos. Într-o zi, eram la prietena mea acasă și discutam despre muncă, când m-a întrebat dacă vreau o gustare.

-        Am poftă de o mică gustare. Ce zici?

-        Sigur! Chiar voiam să sugerez asta. Ce ai?

-        Nu știu sigur dacă vor fi pe placul tău, însă am niște biscuiți gluten free geniali! BiscuițiiBiscotti cu ciocolată clasici de la ORGRAN sunt pur și simplu delicioși! Trebuie să-i încerci?

-        Cu ciocolată zici? Bine, o să iau unul.

După prima mușcătura m-am îndrăgostit de acești biscuiți. Se topesc practic în gura ta, iar papilele tale gustative vor fi răsfățate de gustul lor divin. Și de aici am aflat de produsele ORGRAN și prima comandă de pe site-ul lor am făcut-o chiar la prietena mea, care mi-a recomandat produsele fără gluten pe care aceasta le-a inclus în alimentația ei. Am adoptat un stil de viață vegan, întrucât reprezintă un mod sănătos de a trăi. Dietele vegane conțin alimente bogate în vitaminele B1, C si E, acid folic, magneziu si fier, având un conținut scăzut de colesterol și grăsimi saturate. De asemenea, o dietă vegană te ajută să ai o greutate normală. De asemenea, pielea mea arată mult mai bine, iar petele de pe față au dispărut ca prin minune.



Cum arată meniul pentru o zi obșnuită cu preparate bazate pe alimente ORGRAN

Să fii vegan nu este greu, întrucât ai la dispoziție diferite rețete și gustări delicioase. Cei de la ORGRAN mă ajută în fiecare zi să pregătesc feluri de mâncare gustoase. Iată cum arată o zi din viața mea din punct de vedere alimentar de când am adoptat un stil de viață vegan.

Mic dejun

-        Bruschete cu avocado și ardei copți

SAU

-         Lapte de soia cu cereale integrale

Gustare 1

-        Nuci pecan

Prânz

-        Penne fărr gluten cu sos roșu și usturoi – pentru această rețetă folosesc Orgran - penne din orez și porumb, fără gluten și alergeni, vegan

Gustarea 2

-        Biscuiți umpluți cu mere și scorțișoară de la Orgran

Cină

-        Rissoto cu ciuperci

Desigur, rețetele pentru vegani sunt variate și incredibil de delicioase. Nu ai nevoie de carne, pentru a da gust mâncării. Salatele, smoothie-urile sau ciorbele de legume sunt integrate în dieta mea vegană cu ușurință și pot spune că mă simt mult mai bine, atât din punct de vedere fizic, cât și psihic de când am devenit adepta rețetelor vegane.

Fii vegan cu ORGRAN!

ORGRAN mi-a arătat că a fi vegan nu înseamnă că nu poți avea parte de mâncăruri gustoase și pline de savoare. Sunt pe deplin mulțumită de decizia luată, iar fiecare zi trăită ca și vegan este o binecuvântare pentru mine!



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)