Un vis devenit realitate cu Claret Credit!

 Acum 5 ani de zile când am decis să risc și să activez în domeniul imobiliar, nu credeam că voi avea succes, întrucât eram singură și fără experiența necesară. Însă, pe parcurs am căpătat încredere în mine și am trecut peste toate obstacolele întâmpinate, având parte de consultanță din partea unor experți din domeniu, care mi-au arătat că nimic nu este imposibil. Acest vis a devenit realitate cu ajutorul Instituției Financiare Nebancare, Claret Credit!



Cum mi-am câștigat independența financiară cu Claret Credit

Până în anul 2017, lucram ca și consultant financiar la o bancă. Era o slujbă obișnuită de la 9 la 17:00, iar principalele responsabilități erau întocmirea dosarelor clienților, recontactarea clienților din baza de date, informarea și consilierea clienților în privința tipurilor de credite pe care le puteam solicitau, monotorizarea derulării contractelor, prcum și încasarea ratelor și a dobânzilor la scadențele stabilite. După doi ani de zile în acel domeniu am început să mă întreb cum ar fi să am propria afacere. Să devin independentă financiar și să nu mai am un șef, căruia să îi dau raportul la finalul zilei. Nu îndrăzneam să visez, întrucât mi-era frică de eșec. Nu voiam să risc jobul pe care îl aveam pentru o idee de afacere despre care nici nu știam dacă avea un potențial pe viitor. Însă, ceva m-a făcut să mă răzgândesc. Totul s-a întâmplat pe 23 august 2017.



Era o zi senină de vară. Tocmai ce ieșeam de la muncă și am decis să nu o iau pe ruta mea obișnuită spre casă. Voiam să mă deconectez de tot ce însemna muncă, întrucât ziua mea nu fusese una tocmai bună, după ce am primit o serie de reproșuri de la șeful meu. Eram nervoasă, întrucât îmi dădeam silința în fiecare zi pentru a atrage cât mai mulți clienți. După ce am făcut o mică plimbare prin parcul Copou și mi-am reîncărcat bateriile în acel loc feeric, m-am îndreptat spre casă. Stăteam în chirie, într-un imobil vechi, cu o fațadă nu tocmai încântătoare, însă era tot ce îmi puteam permite la acea vreme. Și nici nu visam la mai mult, întrucât salariul meu nu-mi îngăduia acest lucru. Treceam în fiecare zi pe lângă o clădire de două etaje abandonată și lăsată în voia sorții. Se putea observa cu ochiul liber că avea un farmec aparte, dat fiind faptul că înainte găzduia unele dintre cele mai importante petreceri în perioada postbelică. Îmi imaginam cum doamne elegante, cu rochii extravagante intrau însoțite de soții lor,care nu arătau mai prejos. Dar totul era istorie, întrucât clădirea fusese lăsată în paragină. De-a lungul fațadei atârna un afiș mare pe care scria DE ÎNCHRIAT. Îmi doream să fiu eu proprietara, însă un surâs îmi ieșea pe buze, numai la gândul că aș putea avea această magnifică construcție cu o arhitectură ce merita să fie pusă în valoare. În timp ce mă îndepărtam de visul meu, privirea mi-a fost captată de un birou. Era un IFN – adică o instituție financiară nebancară. Eram familiară cu acest termen, întrucât lucram în domeniul bancar. Numele acestui IFN care mi-a schimbat viața a fost Claret Credit. Nu știu de ce, dar aveam senzația că trebuie să intru și să descopăr mai multe despre această instituție. Am fost întâmpinată de un domn ce m-a invitat să iau un loc.

-        Bună ziua! Numele meu este Andrei Ifrim și sunt consultant financiar în cadrul IFN-ului Claret Credit. Cu ce vă pot fi de folos?

-        Bună ziua! Numele meu este Lupu Anamaria. Am un vis și voiam să știu dacă dumneavoastră veți fi cel care va contribui la realizarea acestuia.

-        Să văd dacă vă pot fi de folos, spuse domnul surâzând.

-        Vreau să achiziționez clădirea de pe strada Pădurarilor, nr. 81. Este o construcție magnifică și vreau să-i redau gloria de altădată. Însă, nu dispun de resursele financiare necesare.

-        Am înțeles. Vreau să vă asigur că ați venit în locul potrivit, întrucât la Claret Credit puteți beneficia de un credit pentru proiecte imobiliare în doar câțiva pași.

De acolo a început marea aventură de a alege acest credit, care a venit în sprijinul meu, ca viitor dezvoltator imobiliar. A doua zi, mi-am dat demisia și am continuat demersurile de a beneficia de creditul imobiliar.



 În doar trei pași simpli am făcut rost de finanțarea necesară pentru renovarea construcției, care de-a lungul anilor a căpătat notorietate în Iași. Am ales să am încredere în echipa de la Claret Credit și am riscat să cred în visul meu de a căpăta independență financiară și de a avea acea clădire impozantă. Totul e posibil dacă ai alături o echipă formată din consultanți financiari, așa cum am găsit la Claret Credit. Am beneficiat de aprobare rapidă la cererea de credit și am dat drumul reabilitării construcției, imediat ce am primit finanțarea. Nu au existat comisioane ascunse și am putut să aplic pentru o finanțare pentru cinci ani de zile. Acum, stau în salonul de așteptare a clienților a clădirii mele, unde relatez cum un vis a devenit realitate cu ajutorul IFN-ului Claret Credit!

Claret Credit – un sprijin pentru dezvoltatorii imobiliari

Claret Credit m-a ajutat să duc la bun sfârșit acest proiect, de care sunt atât de mândră. Nu aș fi reușit fără sprijinul lor, întrucât mi-au redat încrederea necesară că totul poate deveni realitate. Am transformat clădirea într-o locație apreciată de marii investitori imobiliari, și au văzut potențialul acesteia, pe parcurs ce ideea mea prindea contur. Acum, clădirea a fost transformată într-un complex de birouri, care le asigură angajaților confortul și condițiile optime de muncă. Biroul este locul unde unii petrec chiar și șapte ore, de aceea am creat un mediu optim care să sporească productivitatea angajaților.


Claret Credit m-a ajutat cu resursele financiare necesare pentru închirierea spațiului, pentru renovarea acestuia și trasnformarea într-o clădire de birouri, precum și achiziția mobilierului necesar unei astfel de proprietăți. Am realizat o combinație întru nou și vechi, păstrând arhitectura clasică a clădirii și conturând birouri moderne, dotate cu funcționalitățile necesare. Acum, mă bucur de independență financiară, iar cifra de afaceri este una destul de generoasă, ținând cont de faptul că birourile sunt mereu închiriate, iar locația clădirii de birouri este una strategică. 



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)