Rutina de primăvară cu produsele de la Spring Farma

    Visul meu cel mai mare este să călătoresc prin întreaga lume, să cunosc civilizații și culturi noi, să mă delectez cu peisaje mirifice din cele mai exotice colțuri ale lumii și să vizitez cele mai importante și incredibile clădiri din întreg mapamondul. Un lucru e sigur - îmi place să descopăr lucruri noi! Vreau să îmi trăiesc fiecare moment al vieții la maxim și să nu las anumite obstacole să stea în calea fericirii mele. Vara este anotimpul meu preferat, și nu numai pentru că sunt născută în această perioadă. Reprezintă momentul ideal de a călători, de a face vacanțe, city-break-uri cu familia sau prietenii, sau de ce nu de una singură. Dar pentru a avea o vacanță reușită este nevoie să mă pregătesc atât din punct de vedere spiritual, emoțional, cât și fizic. De aceea, farmacia Spring mă ajută să am un păr strălucitor, mătăsos, sănătos și gata să facă față oricăror factori externi ce ar putea deteriora firul de păr. Dar haideți să vă spun mai multe despre rutina mea de îngrijire a părului și, bineînțeles, despre vacanța pe care doresc să o planific în această vară. 

     Palma de Mallorca - o destinație de vis pentru iubitorii de călătorii

    Soare, nisip, adierea ușoară a vântului prin păr și albastrul mării sunt elementele ce le vreau incluse în vacanța mea de vară. Așa cum v-am spus, ador să călătoresc, iar vacanța planificată pentru vara aceasta este Palma de Mallorca! Situată în Spania, pe Marea Mediterană, acest loc desprins de realitate, te farmecă cu peisajele sublime paradisiace. Este o destinație populară în rândul turiștilor, iar eu vreau să fiu una dintre persoanele ce va păși pe acest tărâm de vis în această vară. Iubesc marea, iar sentimentul nisipului auriu ce îmi gâdilă tălpile este unul divin. Deja mă cuprinde nerăbdarea doar gândindu-mă la acel loc fermecat, de care îmi va fi greu să mă despart. Plănuiesc de mult o vacanță în acel loc exotic, iar plimbările lungi de-a lungul străzilor atent decorate îmi vor face despărțirea și mai dificilă de acel loc splendid. Doar gândul că voi înota în apele cristaline ale Mediteranei, îmi face inima să tresalte de bucurie. Valurile ce se vor sparge de țărmul împânzit de turiști vor contribui la starea mea de bine. Iubesc marea și sentimentul de libertate pe care îl transmite. Îmi place aventura, iar gândul că mă voi afla în una din zile la bordul unui iaht de lux ce va naviga nestingherit pe frumoasa Mediterană, îmi provoacă o senzație de euforie totală! Dar, să ne întoarcem de realitate, deoarece mai sunt câteva luni până la mult visata escapadă, iar până atunci mai sunt lucruri ce trebuie puse la punct, pe lângă itinerariu, zbor, bagaje. 

Îngrijirea părului cu produsele DIFEEL

    Trecerea de la anotimpul rece la lunile călduroase de vară poate fi o adevărată provocare pentru părul meu, care este unul destul de pretențios, Nu am moștenit podoaba bogată a mamei mele, sau zulufii jucăuși ai bunicii mele, dar, cu toate acestea părul meu are nevoie de o îngrijire atentă, mai ales în zilele toride de vară, când razele soarelui pot afecta firul de păr. De aceea, am ales produsele DIFEEL pentru a-mi proteja părul pe perioada verii, și nu numai. 
Sarea de mare și radiațiile solare ne pot afecta părul, chiar dacă noi nu realizăm asta. De cele mai multe ori, ne protejăm pielea cu creme cu protecție ridicată împotriva razelor UV, dar uităm că și părul nostru are nevoie de o hidratare extra pentru a face față cu brio factorilor externi. Înainte de a pleca la plajă, nu uit să folosesc Difeel masca de păr, pe care o aplic sârguincios pe întreaga lungime a părului, lăsâns să acționeze 7 minute, după care clătesc cu apă din abundență. Sună ciudat să îți faci baie înainte de a merge la plajă, dar așa sunt eu, mai surprinzătoare. De obicei, atunci când merg la plajă îmi place să stau întinsă pe prosop, simțind nisipul catifelat ce îmi mângâie degetele, și, din când în când, să intru în marea ce mă primește ca pe o zeiță ce vrea doar să simtă puțin atingerea plăcută a apei pe pielea ei, fără a-mi uda părul. Această mască de păr face minuni părului meu deteriorat, extractul de arbore de ceai lăsând părul puternic, mătăsos și incredibil de sănătos. Privirile tuturor vor fi asupra mea, lăsând vântul să se joace cu părul meu. Stresul face parte din viața mea, iar momentele agitate pot dăuna părului, provocând mâncărimi foarte neplăcute. Dar cu ajutorul măștii pe păr cu ulei de arbore de ceai, aceste probleme nu mai fac parte din viața mea. Îmi place să am grijă de părul meu, considerând că este un factor ce contribuie la îmbunătățirea stimei de sine, întrucât privirile tuturor vor fi ațintite asupra ta, atunci când părul tău bogat se va mișca grațios dintr-o parte în alta. Vei face ravagii pe oriunde vei păți, iar Palma de Mallorca este destinația ideală unde să îmi etalez acest atuu. 
    
Să vorbim despre un alt produs ce face senzație la capitolul de îngrijire a părului: Difeel ulei de păr. Vreau să vă spun că acest produs a făcut minuni pentru părul meu ți îl recomand cu toată încrederea tuturor femeilor ce vor să aibă un păr sănătos și mătăsos. Acest ulei de cocos este un adevărat aliat în hidratarea intensă a părului. Uleiul de cocos este apreciat în întreaga lume, întrucât proprietățile regeneratoare i-au adus un renume în toate colțurile mapamondului. Sezonul rece slăbește firul de păr și îi oferă un aspect inestetic și nesănătos, de aceea uleiul de cocos acționează în refacerea părului, redându-i vigoarea, strălucirea și volumul de altădată. Rutina mea de îngrijire implică și acest produs minune, pe care îl aplic ca un tratament pre-șampon și îl las să acționeze timp de 30 de minute, după care mă clătesc cu abundență. Vă asigur că vă veți bucura de un aspect suplu și mătăsos la finalul șamponării. În Palma de Mallorca, agitația străzilor și energia transmisă de fiecare persoană, mă vor face să ies și să mă distrez seara, dansând prin diferite localuri, care mă cheamă prin vibe-ul pozitiv transmis, sau chiar pe plajă, unde luna va fi martora și confidenta mea. Dar, cum îmi place să arăt senzațional de fiecare dată când ies din casă, îmi voi coafa părul așa cum doresc, fără a sta cu grija că părul meu se va deteriora, datorită uleiului de cocos, ce acționează ca un strat protector împotriva agresiunilor termice. 

O vacanță într-un loc minunat alături de produsele Difeel

    Un lucru e sigur - produsele Difeel m-au ajutat să redau de fiecare dată strălucirea și vitalitatea pierdută a părului meu. Vara aceasta voi sta liniștită, știind că în vacanța mea în Palma de Mallorca, părul meu va arăta senzațional și va fi protejat datorită produselor incredibile din gama Difeel. Nu mai sta pe gînduri și dă-i o șansă părului tău să aibă un aspect WOW cu produsele Difeel.  
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)