Cum lansezi un produs romanesc de calitate – povestea Gerovital H3 Derma+

A fost odata un cercetator...


Anul trecut lucram deja de 15 ani in cadrul companiei Farmec, la Biroul Cercetare, acolo unde accentul se pune atat pe profesionalism cat si pe creativitate si fler in a descoperi...secretul frumusetii. Veti rade, insa, desi eram toti specialistii departamentului considerati doctori in frumusete, ne gandeam deseori la faptul ca inca nu reusisem sa descoperim acest secret la maniera la care o facuse parintele spiritual al companiei, dr. Ana Aslan... 
E drept, faceam mereu zeci de mii de femei fericite cu produsele pe care le concepeam dar simteam ca lipseste totusi ceva, la acel moment intangibil. Nu era o formula, ca in alchimie, si nici un anumit ingredient magic, mai ales ca la Farmec ingredientele de calitate sunt cele care fac produsul final minunat.
Nu reuseam sa realizam ce lipsea din gama noastra de produse pana intr-o zi cand...

Sedinta de marketing


-                Va cheama sefu’ la sedinta!

Apelul secretarei care anunta o intalnire cu staff-ul de conducere al companiei ne puse in miscare. Nu era una din sedintele obisnuite intrucat identificasem in sala toata echipa de specialisti Gerovital cum ii numeam noi pe cei din departamentul de marketing mai in gluma, mai in serios si asta pentru ca acestia stiau absolut totul despre produsele din gama Gerovital - de la ingrediente folosite, efecte anti-age, preturi si pana la cifre privind vanzarile pe fiecare produs in parte, pe regiuni geografice si chiar orase.

-         Astazi voi fi scurt...v-am convocat pentru ca doresc sa identificam impreuna „ingredientul” ce lipseste gamei Gerovital. Degeaba suntem prima linie de produse dermatocosmetice si anti-age din Europa din punct de vedere al satisfactiei consumatorului daca nu reusim sa identificam elementul lipsa al ofertei Farmec catre zecile de mii de femei care se bazeaza pe profesionalismul nostru.

Vocea directorului companiei ne trezise pe toti la realitate – asadar, dincolo de orice gluma intre colegi pe seama secretului frumusetii si dincolo de succesul tuturor produselor pe care le lansam, se simtea intr-adevar absenta unei game care sa completeze Gerovital.
Dupa vreo jumatate de ora de brainstorming in care am auzit zeci de pareri si argumente, unele mai...cremoase si catifelate decat altele (nu radeti, atunci cand lucrezi zilnic cu astfel de produse ajungi sa ai si argumente pe masura!), in sfarsit cuiva nou angajat la marketing i-a venit o idee care a redus intreaga sala de sedinte la tacere si l-a facut pe sef sa il priveasca peste ochelari pe „intrus”.

Ideea


-               Ce-ar fi daca am dezvolta o gama care sa se preteze a fi exclusiv promovata...in farmacii? Vedeti dumneavoastra, ne numim toti „doctori in frumusete” dar pana acum nu am realizat nicio gama care sa se adreseze unui public in cautare de solutii cosmetice de inalta performanta, realizata cu specialisti in domeniul medical, si care sa reprezinte, in opinia mea, ceea ce ne lipseste din portofoliu – o gama de „produse - medicament”!

Auzi la el...”gama de produse - medicament”. Al naibii de destept pustiul, ne „furase” tuturor acele faimoase 15 minute de celebritate plus prima promisa de director celui caruia urma sa ii vina ideea geniala...
Asa era...ne numeam „doctori” dar inca nu ajunsesem cu o gama specifica exclusiv in farmacii; desi produsele realizate de noi reuseau sa aiba efecte comparabile cu ale medicamentelor, niciodata nu ne gandisem la a dezvolta o gama intreaga pe acest principiu. Cum de nu imi venise mie ideea???
De prisos de adaugat ca directorul a adoptat cu aplauze propunerea si a decis ca Biroul Cercetare sa lucreze, in colaborare cu specialisti din domeniul sanatatii, la o intreaga gama de produse care sa poata fi vandute exclusiv in farmacii si sa poata fi recomandate la fel ca orice alt medicament pentru anumite tipuri de afectiuni.

Gama Gerovital H3 Derma +


Cei de la marketing („specialistii”...) au „nascocit” rapid un nume, pornind de la celebrul concept Gerovital H3 dezvoltat de dr. Ana Aslan in anii `50 – vitamina H3, care avea la baza procaina. La vechea denumire au adaugat un „+” (ce ingenios, oare de ce nu m-am facut copy-writer???) si gata si numele noii game de produse. Probabil ca le-a luat vreo 5 sau chiar 6 minute de gandit in timp ce noi am petrecut cateva luni bune de cercetare incercand sa dezvoltam, fiecare in parte, cate un produs care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri si care sa se preteze a fi distribuit exclusiv in farmacii.
Pentru ca, in ceea ce ma priveste, am avut mereu probleme cu pielea, aceasta fiind foarte uscata, mi-am asumat provocarea de a dezvolta un produs care sa hidrateze intens, sa emolieze si sa hraneasca pielea cum nu reusea sa o faca niciun alt produs similar de pe piata (si credeti-ma, am incercat cateva la viata mea!).

Crema de corp pentru pielea uscata Gerovital H3 Derma +


Ca si ingrediente m-am gandit sa folosesc ulei de soia, ulei Inca Omega si unt shea, acestea trei avand, prin bogatia de acizi grasi, trigliceride si ceramide, un efect emolient asupra pielii. Am adaugat apoi ulei natural ecocertificat Inca Omega Deo, cu efecte protectoare, imbunatatind astfel gradul de hidratare a pielii in urma aplicarii produsului. In final am gandit sa introduc si ingrediente cu efect impotriva diferitelor dermatite (mancarimi, usturime, inrosire, etc), cum ar fi Neutrazenul, de pilda, si am completat cu un ingredient clasic al produselor de ingrijire si refacere a peielii - vitamina E.
Desi nu va pot dezvalui nici procentele si nici cantitatile amestecului, va pot prezenta, cu mandrie, produsul finit - crema de corp pentru piele uscata Gerovital H3 Derma + in toata splendoarea ei:



Pentru ca sa nu ma laud singur, puteti admira pe site-ul companiei si munca tuturor colegilor din cadrul biroului nostru; asa cum va spuneam, fiecare a ales sa dezvolte un produs distinct, potrivit tipului de probleme medicale cu care se confrunta.


Toate produsele sunt de top si vreau sa va ganditi la ele ca fiind dezvoltate de adevarati doctori in frumusete care, atunci cand le-au conceput, au avut in minte probleme proprii cu care s-au confruntat de-a lungul vietii. Fie ca folositi crema de corp pentru piele uscata pe care am dezvoltat-o eu, tratamentul anticadere din gama Gerovital H3 Derma+ sau orice altceva din gama, sa fiti convinsi ca folositi un produs in care am pus mult suflet si profesionalism noi, cei din echipa de cercetare a companiei Farmec, cea mai renumita companie europeana in domeniul anti-age.

Nota: acest articol a fost scris pentru proba Farmec din cadrul competitiei super-blog.eu (Superblog 2016). Autorul articolului nu este un specialist in frumusete dar, pentru orice problema, apelati cu incredere la specialistii in frumusete de la Farmec pentru a va recomanda produsul adecvat tipului dumneavoastra de afectiune.

Comentarii

  1. Felicitari pentru articol, Catalin! Ai scris foarte fain, insa era perfect daca ai fi fost un pic mai atent la cerintele tehnice, caci ai 4 link-uri, nu maximum 3, asa cum ar fi trebuit.

    Mult succes la urmatoarele probe si felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri, Bianca!

      Nu am perceput numarul de linkuri ca fiind "maxim 3"; am citit cu atentie cerintele tehnice (inca o data acum) si nu mi se pare nici macar acum ca numarul este limitativ. Cred ca era corect sa se fi mentionat expres "maxim trei". In limbajul uzual, cand ceri cuiva sa puna 1-2 linkuri, nu cred ca il depunctezi daca pune 3! :-))
      Mai mult, la alte probe am intrebat juriul si mi s-a raspuns ca e ok daca am folosit mai multe linkuri decat numarul recomandat, doar sa nu fie mai putine! :-) Cred ca se cam bat cap in cap cerintele la probe...
      In orice caz, daca voi fi depunctat la proba aceasta e clar ca e necesar sa se faca precizari mai clare in ceea ce privesc cerintele tehnice. Altfel, e pacat de tot efortul depus de catre concurentii care vor percepe toate aceste detalii ca pe niste motive artificiale pentru a delimita participantii la aceasta proba.

      Respect, succes in tot ceea ce faci!

      Ștergere
    2. Da, m-am uitat cu mai mare atentie si constat ca am dreptate. Cerinta este enuntata astfel: "Linkuri de utilizat (obligatorii)". Daca mi se prezinta linkurile de utilizat obligatorii, nu imi interzice nimeni sa folosesc alte linkuri optional. Le-am folosit pe cele obligatorii si am folosit si un link optional. Daca s-ar fi dorit ca sa mi se interzica mai mult de 3 linkuri, s-ar fi folosit o exprimare de genul - "linkuri de utilizat", fara ca in paranteza sa se fi precizat "obligatorii" pentru ca atunci nu as mai fi inteles ca acestea sunt obligatorii, pe langa care putem utiliza si altele. Sincer, cu tot respectul pentru ca stiu ce reprezinti pentru aceasta competitie, nu vezi lucrurile, din punct de vedere semantic astfel? :-)

      Ștergere
    3. Ultima precizare si cu asta am incheiat pentru ca trebuie sa scriu despre Residence Hotels :-)
      Linkurile obligatorii sunt catre produse (asa cum se specifica), in timp ce linkul suplimentar l-am introdus pentru a evoca personalitatea celei care a fost Ana Aslan... Nu era link catre un produs (cerinta linkurilor obligatorii catre produse a fost respectata). :-)

      Respect!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

O zi din viata unei stampile datiere (sceneta in trei acte)

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...