Mix it up! Cu...Answear

Ati observat? Sunt rare situatiile in care ne imbracam doar pentru ca nu putem sa iesim din casa numai in underwear (chiar, cum ar fi?) - de cele mai multe ori cautam sa transmitem un mesaj, sa adoptam o atitudine sau sa ne exprimam o anumita emotie, fie ca incercam sa copiem un actor care este renumit pentru un anumit rol, fie ca avem in minte o anumita personalitate publica sau ne-a placut cum ii statea "bluza aceea neagra" vreunui prieten.
De obicei nu folosesc articole de la acelasi producator si am observat ca multe dintre vedetele din strainatate obisnuiesc sa mixeze articolele vestimentare pentru a adopta tinuta potrivita unei anumite situatii; aceasta imi da si mie increderea ca nu se uita nimeni urat dupa mine pe strada daca imbrac jeans Calvin Klein cu o camasa de la Pepe Jeans, de exemplu.
Nu am un model anume si nu incerc sa copiez nimanui stilul vestimentar, iar daca ma imbrac in blugi si bluza neagra cu maneci lungi nu inseamna ca sunt fan Steve Jobs (odihneasca-se in pace!). Pur si simplu am un anumit stil vestimentar personal pe care am sa vi-l impartasesc astazi si voua.

Nu stiu cum procedati voi...


...dar eu am doua tipuri de dimineti atunci cand ies din dus si vreau sa pun ceva pe mine pentru a iesi din casa. 
Pentru ca sa intelegeti mai bine, voi folosi, ca si in alte articole de pe acest blog, imagini cu tinute vestimentare pe care le-am gasit pe site-ul celor de la Answear.

  • diminetile in care caut sa "imbrac" o anumita atitudine sau sa maschez o alta

Sunt caracterizat ca fiind un tip rigid si probabil ca, inconstient, caut sa maschez acest "defect" pe care mi l-au reprosat multi prieteni - "bai, Cataline, ce ai, esti suparat pe noi?". Nu, nu sunt, asa privesc eu, mai incruntat, asa stau eu mai ganditor sau asa ma misc eu, mai putin..."artistic"...
Cel mai adesea imi lipseste atitudinea "casual" si atunci incerc sa mi-o transfer subliminal si sa o afisez in fata celorlalti mixand inteligent cateva piese vestimentare:

- conversi (neaparat, in loc de pantofi!)


Am ales "Chuck Taylor All Star", dar orice model de tenisi Converse iti transfera acea atitudine casual, indiferent cu ce ii combini in partea superioara. 

- jeans


Drepti, eventual suflecati in partea de jos pentru a accentua atitudinea casual; modelul pe care l-am ales este "Luke Instinct Blue" de la Lee dar este doar o sugestie. Nu sunt adeptul unor modele "taiate" desi ar fi contribuit mult la atitudinea casual, dar puteti gasi voi multe alte modele de la firme cunoscute pe acelasi site Answear: blugi conici, drepti, taiati, franjurati, orice marca si model pentru orice atitudine.

- T-shirt



Cu sau fara ochelari de soare, un T-shirt este ceea ce completeaza o tinuta casual si iti confera acea atitudine de lejeritate pe care o cauti uneori, pentru a te mai detensiona sau pentru a nu transmite interlocutorilor o anumita stare psihica negativista. Am ales pentru aceasta combinatie un tricou de la Hilfiger, dar la fel de bine se poate imbraca orice alta marca - importanta e atitudinea, asa cum am spus.

Rezultatul? 




Va place cum am combinat cateva marci cunoscute pentru a-mi crea imaginea "casual"? Si sa nu-mi spuneti ca daca ma vedeti imbracat asa voi mai avea macar vreo umbra din rigiditatea care ma caracterizeaza de obicei... 


  • diminetile in care caut sa imi confer un "boost" atitudinal

E momentul acela cand nu am atitudinea potrivita pentru ziua care tocmai a inceput si atunci ma ajut de stilul vestimentar. De regula, atunci cand nu am dispozitia si starea psihica necesare, imbrac anumite tinute care imi completeaza lipsa de combativitate si imi creeaza imaginea adecvata unei anumite intalniri pe care urmeaza sa o am sau unei anumite stari de spirit pe care mi-as fi dorit-o in acea zi dar care imi lipseste. Mixul meu vestimentar secret in astfel de situatii?


- pantofi si pantaloni asortati (spre deosebire de prima situatie, in care imi puneam tenisi):



Pantalonii model "Work in progress" de la Medicine imi confera un "boost" vizual inca din momentul in care ii pun pe mine. Pot folosi insa si alte combinatii, cu pantaloni de culoare inchisa (de regula albastru inchis) si pantofi de culoare maro; regula mea pentru astfel de dimineti este "neaparat pantofi" si "de regula pantaloni din orice altceva decat denim" dar se pot face si exceptii:



- camasa 



Aici, spre deosebire de prima situatie in care preferam un T-Shirt, aleg sa imi pun pe mine o camasa. Pot sa o port, asa cum vedeti in imagine, descheiata la primul nasture, sau incheiata pana la gat (da, stiu, stilul acela englezesc, pretentios, dar iti "boosteaza" mult atitudinea, credeti-ma!); modelul ales este "Travis Belfast" de la Selected, dar se pot combina orice marci si culori, fara probleme...


- sacou 


Orice sacou este potrivit atunci cand doresti sa iti faci un boost atitudinal in diminetile in care te simti fara vlaga. Recomand un sacou "Milan", tot de la Selected, dar din nou, puteti sa va alegeti orice brand din gama extrem de variata de la Answear. 



Rezultatul? Ia priviti aici:




Nu-ti mai dai seama daca cel pe care il vezi imbracat asa s-a culcat la ora 3 dimineata (asa cum fac eu de regula, adormind cu laptopul in brate), daca are sau nu are chef de viata ori de intalnirea cu tine atunci cand il intalnesti - singurul lucru pe care il vei remarca este atitudinea specifica si uneori este tot ce conteaza...


Spuneam ca am doua momente, nu?



De fapt mai am unul, acela in care, in intarziere fiind, arunc la repezeala pe mine orice gasesc in dressing. Dar, stiu sigur asta, nu ati dori sa ma vedeti cam cum arat in acele situatii... 

Recomandarile mele...


Mixati, combinati, inventati, acordati-va o sansa privind creativitatea stilului vestimentar. Chiar daca va place la nebunie o anumita marca, nu trebuie sa va limiteze creativitatea si nici potentialul in ceea ce priveste atitudinea. Bun, nu am gasit sacoul potrivit la Calvin Klein (mira-m-as!) - il gasesc la Tommy Hilfiger! Nu am gasit camasa care imi place la Selected? O gasesc la Diesel si tot asa. 
De aceea imi plac magazinele online precum cel al Answear - cu un simplu click vezi o selectie extrem de variata de produse, cu un simplu click "probezi" (vedeti ca au marimile modelelor care poarta tinutele trecute la fiecare articol vestimentar in parte) si tot cu un simplu click poti sa si cumperi. 
Imbracati-va cu atitudinea necesara, mixati cu Answear si...chef de viata si inspiratie in alegerea combinatiei  potrivite in toate diminetile!!!

Articol scris pentru Super-Blog 2016.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Sanatate de la Sano Vita

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...